
domácí vzdělávání
Domácí úkoly
________________________________________________________________________________________________________________
Přírodověda do 31.5.
Úkol z návštěvy Muzea Českého krasu: napsat 7 vět na téma - Kde jsme byli, co jsme viděli a co mě zaujalo ( již odevzdal Tonda, Alfie a Mikuláš).
Speciální úkol (- nejapné vtípky, na které jsem již neměla trpělivost- Máťa, Miki, Tonda) a dobrovolný úkol ( Alfie): referát na A4 na téma Joachime Barrande
Všichni do jednoho- přinést tři vylisované a určené ( jméno rodové i druhové) listy listnatého stromu ( nikoli ovocného). Jedná se o nedodělaný úkol všech, který měli přinést v pátek 24.5.2013
_________________________________________________________________________________________________________________
řízení času (každou neděli večer): zkuste si s nimi v neděli večer sednout a zeptat se jich, jaký je plán na příští týden, o co nechtějí v tom týdnu přijít, co musí udělat - do školy, na kroužky. Podporujte je v tom dobrém návyku řídit si svůj čas a vyjednávat v tom čase to, co chci, aby tam bylo
na vlastivědu i angličtinu (až na 16.5!!) tak at na to nezapomenou: každý má přinést 5 zajímavých informací o jedné zemi z EU a také 5 info o té zemi v angličtině. (nemusí být nutně překlad toho, co budou mít v češtině, může být mnohem jednoduššeji)
na angličtinu na 30.4. : zjistit 3 info od rodilého mluvčího! využít lakrosového turnaje či příbuzných apod. otázky i odpovědi přinést sebou
z vlastivědy:
každý zpracovat k tématu lidských práv na A3 nebo A4 následující problematiku (výběr témat je na základě toho, že jsme k nim dospěli během diskuze nad lidskými právy:
Tonda: martriarchát a patriarchát
Alfie: totalitní režimy, příklady zemí, kde se porušují lidská práva
Anetka: práva žen a deklarace lidských práv
Maty: termín "macho" a deklarace lidských práv
Miky: kdo jsou ateisté a náboženské války
_____________________________________________________________________________________________________________
z angličtiny na čtvtek 25.4.:
vymyslet 1 větu na sloveso: have, know, kiss, to be - tzn. 4 věty, ideálně jako navazující příběh