domácí vzdělávání


Domácí úkoly

________________________________________________________________________________________________________________

Přírodověda do 31.5.

Úkol z návštěvy Muzea Českého krasu: napsat 7 vět na téma - Kde jsme byli, co jsme viděli a co mě zaujalo ( již odevzdal Tonda, Alfie a Mikuláš).

Speciální úkol (- nejapné vtípky, na které jsem již neměla trpělivost- Máťa, Miki, Tonda) a dobrovolný úkol ( Alfie): referát na A4 na téma Joachime Barrande

Všichni do jednoho- přinést tři vylisované a určené ( jméno rodové i druhové) listy listnatého stromu ( nikoli ovocného). Jedná se o nedodělaný úkol všech, který měli přinést v pátek 24.5.2013

_________________________________________________________________________________________________________________

 

řízení času (každou neděli večer): zkuste si s nimi v neděli večer sednout a zeptat se jich, jaký je plán na příští týden, o co nechtějí v tom týdnu přijít, co musí udělat - do školy, na kroužky. Podporujte je v tom dobrém návyku řídit si svůj čas a vyjednávat v tom čase to, co chci, aby tam bylo

 

na vlastivědu i angličtinu (až na 16.5!!) tak at na to nezapomenou: každý má přinést 5 zajímavých informací o jedné zemi z EU a také 5 info o té zemi v angličtině. (nemusí být nutně překlad toho, co budou mít v češtině, může být mnohem jednoduššeji)

 

na angličtinu na 30.4. : zjistit 3 info od rodilého mluvčího! využít lakrosového turnaje či příbuzných apod. otázky i odpovědi přinést sebou

 

z vlastivědy:

každý zpracovat k tématu lidských práv na A3 nebo A4 následující problematiku (výběr témat je na základě toho, že jsme k nim dospěli během diskuze nad lidskými právy:

Tonda: martriarchát a patriarchát

Alfie: totalitní režimy, příklady zemí, kde se porušují lidská práva

Anetka: práva žen a deklarace lidských práv

Maty: termín "macho" a deklarace lidských práv

Miky: kdo jsou ateisté a náboženské války

_____________________________________________________________________________________________________________

z angličtiny na čtvtek 25.4.:

vymyslet 1 větu na sloveso: have, know, kiss, to be - tzn. 4 věty, ideálně jako navazující příběh

 

 



Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode